کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9326 | مشاهده و دانلود: 750195456 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/05 | اعضاء: 317906 | نظرات: 37952
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

پیش نمایش Microsoft Office LTSC 2024

در ماه مارچ، مایکروسافت رسماً اعلام کرد که قصد دارد نسخه جدیدی از برنامه‌های آفیس را تحت عنوان آفیس ۲۰۲۴ عرضه کند. امروز، این شرکت اعلام کرد که نسخه پیش‌نمایش عمومی Microsoft Office LTSC 2024 برای مشتریان تجاری اکنون در دسترس است.

در یک پست وبلاگ، مایکروسافت اعلام کرد که این مشتریان تجاری می‌توانند چگونگی نصب و فعال‌سازی پیش‌نمایش عمومی آفیس LTSC 2024 برای هر دو ویندوز و مک را در صفحات پشتیبانی مربوطه خود بیاموزند.

 

پیش نمایش Microsoft Office LTSC 2024

 

برنامه‌هایی که به عنوان قسمتی از پیش‌نمایش موجود هستند شامل:

آفیس حرفه‌ای پلاس LTSC 2024 مایکروسافت (شامل Word، Excel، PowerPoint، Outlook، OneNote و Access) آفیس استاندارد LTSC برای مک 2024 مایکروسافت (شامل Word، Excel، PowerPoint، Outlook و OneNote) Microsoft Project Professional 2024 Microsoft Visio Professional 2024

علاوه بر ویژگی‌های موجود در نسخه‌های گذشته آفیس، مایکروسافت اعلام کرده است که آفیس LTSC 2024 همچنین "یک زیرمجموعه از ویژگی‌های جدیدی که از پیش در Microsoft 365 Apps for enterprise در دسترس هستند" را خواهد داشت. ویژگی‌های جدید خاص مشخص نشده‌اند. این برنامه‌ها با به‌روزرسانی نرم‌افزاری پنج ساله پس از عرضه رسمی خود در این سال پشتیبانی خواهند شد.

مایکروسافت اضافه کرد:

و چون می‌دانیم که بسیاری از مشتریان آفیس LTSC را فقط بر روی یک زیرمجموعه از دستگاه‌های خود پیاده‌سازی می‌کنند، ما ادامه خواهیم داد پشتیبانی از پیاده‌سازی همزمان آفیس LTSC و Microsoft 365 Apps را بر روی دستگاه‌های مختلف در یک سازمان با استفاده از مجموعه ابزارهای پیاده‌سازی مشترک: Click-to-Run بر روی ویندوز و فرمت بسته (pkg) بر روی مک، همانند آفیس LTSC 2021.

مایکروسافت پیش‌تر اعلام کرده بود که هنگام عرضه نسخه‌های تجاری آفیس ۲۰۲۴، مشتریان افزایش قیمت‌های بالاتری تا ۱۰ درصد را برای مجموعه برنامه‌ها نسبت به عرضه قبلی آفیس خواهند دید. همچنین مایکروسافت تأیید کرده است که نسخه مصرف‌کننده‌ای از آفیس ۲۰۲۴ در این سال عرضه خواهد شد، اما قیمت آن کاهش نخواهد یافت.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49912 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/02/01 تعداد مشاهده: 970
سافت گذر